Hazine ve Maliye Bakanlndan yaplan aklamada, imek’in ziyaretine ilikin bilgi verildi.
Buna gre VMER, ar merkezi ve mteri deneyimi alannda faaliyet gsteren dnyann en byk profesyonel topluluklarndan biri olarak gsterilen Contact Center World tarafndan bu yl 20’ncisi dzenlenen Kresel En yi Performans Gsterenler dlleri’nde yart.
Avrupa, Orta Dou ve Afrika Blgesel Finali’nde “En yi Kamu Hizmeti” kategorisinde gm madalyayla dllendirilen VMER, Aralk 2025’te Yunanistan’n bakenti Atina’da yaplacak Dnya ar Merkezleri Yarmas’na katlmaya hak kazand.
imek, bakan yardmclar smail lhan Hatipolu ve Zekeriya Kaya ile birlikte dl dolaysyla VMER’e ziyaret gerekletirdi.
Ziyarette, VMER’in almalar hakknda Gelir daresi Bakan (GB) Bekir Bayrakdar’dan detayl bilgi alan imek, merkez alanlarn tebrik etti.
– YAPAY ZEKA DESTEKL ARI CEVAPLAMA HZMET ALIMALARI SRYOR
Mkelleflere telefonla vergi mevzuat konusunda danmanlk hizmeti vermek amacyla 2007’de kurulan VMER, sonraki yllarda vergi kayp kaa konusunda ihbar bildirimlerini alma, bor sorgulama ve GB’in elektronik uygulamalar konusunda danmanlk verme hizmetlerini ekleyerek mkellef odakl kaliteli hizmet sunma anlayyla faaliyetine devam ediyor.
VMER, gelir vergisi beyan dneminde 60 ya ve st, engelli veya hasta olmas nedeniyle vergi dairesine gidemeyen mkelleflerin beyannamelerinin ikametlerinde alnabilmesi iin randevu talebi oluturulmasna da olanak salyor.
Merkez, GB’in internet adresi (gib.gov.tr) zerinden yapay zeka destekli Dijital Vergi Asistan (GB) uygulamasyla gelen sorular cevaplama ve ynlendirme hizmetlerini sunuyor.
te yandan, VMER, yapay zeka destekli ar cevaplama hizmeti ile vergi dairesi i ve ilemlerinde aktif ilem yapmaya ynelik almalarn srdryor.
– DL PROGRAMINA 83 LKEDEN 2 BN 500’DEN FAZLA BAVURU GELMT
Contact Center World, 200’den fazla lkede faaliyet gstererek, sektrn geliimine kresel lekte katk salyor.
Her yl dzenlenen sz konusu dller, ar merkezi ve mteri deneyimi alanndaki en iyi uygulamalar tevik ederek, kurumlar, yneticileri ve ekipleri uluslararas alanda tantma ve dllendirme amac tayor.
Bu yl 20’ncisi gerekletirilen dl programna, Trkiye dahil 83 lkeden 2 bin 500’den fazla bavuru yaplmt.
Bavurular, jri tarafndan zgnlk, etkili uygulama, sonular ve srdrlebilirlik gibi kriterlere gre deerlendirildi.
VMER de deerlendirme sonucu en iyi kamu hizmetleri arasnda ikinci oldu.